Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року №172, товари з категорії "Біжутерія" не підлягають поверненню.
Однак ми завжди намагаємось йти назустріч нашим клієнтам і в індивідуальних випадках можемо зробити виняток.

Якщо товар має брак

Ситуації з браком у нашому магазині трапляються вкрай рідко. Але якщо це сталося, ми:

  • повернемо кошти;
    або
  • безкоштовно замінимо товар.

Якщо товар пошкоджено під час доставки

Усі наші відправлення застраховані.
Якщо Ви виявили пошкодження упаковки або товару при отриманні у відділенні перевізника — це зона відповідальності транспортної компанії.

‼️ Обов’язково перевіряйте посилку у присутності працівника Нової Пошти або кур’єра.
У разі пошкодження складіть акт огляду й подайте заявку на компенсацію вартості.

Умови обміну або повернення товару

Ви можете оформити обмін або повернення товару протягом 14 днів з моменту отримання, якщо:

  • отриманий товар не відповідає замовленому артикулу;
  • він несправний або пошкоджений (не з вини перевізника).

Умови для прийняття повернення:

  • товар новий та не використовувався;
  • збережена повна комплектація;
  • упаковка не пошкоджена.

Як оформити повернення

Скористайтесь послугою "Легке повернення" від Нової Пошти — це безкоштовно.
Оформити повернення можна в додатку або на сайті Нової Пошти.
Детальніше тут: https://novaposhta.ua/lp/

Хто оплачує доставку

При обміні або поверненні товару вартість доставки оплачує Покупець, якщо інше не погоджено з менеджером.