Придбаний Покупцем товар з категорії Біжутеря – поверненню не підлягає згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172.  Але ми з розумінням відносимось до наших клієнтів та в багатьох випадках йдемо їм на зустріч.

 

Ситуації з браком у нашому магазині були поодинокими і хочемо запевнити Вас, якщо таке повториться, ми обов'язково повернемо Вам гроші або надішлемо прикрасу повторно. 


     Якщо при отриманні замовлення в компанії перевізника Ви знайшли бій продукту або пошкодження посилки, це відповідальність перевізника. Усі посилки застраховані. Компанія перевізник, згідно зі своїми обов'язками, зобов'язана буде компенсувати заявлену вартість посилки. ЗАВЖДИ перевіряйте посилки при отриманні складі компанії перевізника у присутності менеджера.

При обміні товару витрати за доставку сплачує Покупець.