Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року №172, товари з категорії "Біжутерія" не підлягають поверненню.
Однак ми завжди намагаємось йти назустріч нашим клієнтам і в індивідуальних випадках можемо зробити виняток.
Якщо товар має брак
Ситуації з браком у нашому магазині трапляються вкрай рідко. Але якщо це сталося, ми:
- повернемо кошти;
або - безкоштовно замінимо товар.
Якщо товар пошкоджено під час доставки
Усі наші відправлення застраховані.
Якщо Ви виявили пошкодження упаковки або товару при отриманні у відділенні перевізника — це зона відповідальності транспортної компанії.
‼️ Обов’язково перевіряйте посилку у присутності працівника Нової Пошти або кур’єра.
У разі пошкодження складіть акт огляду й подайте заявку на компенсацію вартості.
Умови обміну або повернення товару
Ви можете оформити обмін або повернення товару протягом 14 днів з моменту отримання, якщо:
- отриманий товар не відповідає замовленому артикулу;
- він несправний або пошкоджений (не з вини перевізника).
Умови для прийняття повернення:
- товар новий та не використовувався;
- збережена повна комплектація;
- упаковка не пошкоджена.
Як оформити повернення
Скористайтесь послугою "Легке повернення" від Нової Пошти — це безкоштовно.
Оформити повернення можна в додатку або на сайті Нової Пошти.
Детальніше тут: https://novaposhta.ua/lp/
Хто оплачує доставку
При обміні або поверненні товару вартість доставки оплачує Покупець, якщо інше не погоджено з менеджером.